donderdag 8 april 2010

filmpje

Hoi again!

Vandaag heb ik weer mijn vlucht mogen cancellen due to een vliegtuig defect.
De zogenoemde "ammeter" was defect, zonder dit metertje mag je de lucht niet in.
En aangezien ik vanochtend om 4:15 naast mn bed stond en om 5:15 mezelf een hoofdwond(je) botste tegen de achterklep van een auto, zorgde deze cancel ervoor dat ik niet meer zo vrolijk gestemd was.

Anyways, wel een leuk iets voor jullie. Aangezien ik zelf geen tijd heb om filmpjes te maken, en zoiezo niet mag filmen in de cockpit, heb ik wat op het internet gevonden.
Een klein filmpje gemaakt vanaf een vliegveld genaamd Chandler.

Chandler ligt ongeveer 20 Nautische mijlen van ons verwijdert en dit filmpje geeft een enorm goed beeld van wat ik hier zoal zie in de lucht.
Dus mochten jullie je vervelen: Kijk en geniet!

0 reacties:

Een reactie posten